Rob Herfst

interim projectmanager vastgoed projectmanager facility

Rob

Op de Hotelschool in aanraking gekomen met vastgoed, facility en events. Op de meest uiteenlopende locaties geweest, alsmede hele bijzondere events meegemaakt zoals bij diverse Ministeries in Den Haag, voor de Eurotop met alle Europese leiders, maar ook diverse exclusieve events van Maison van den Boer en Martinair Partyservice.

Daar ben ik eigenlijk besmet geraakt met het hospitality virus en hoe kan je dat inzetten bij management vraagstukken, zowel intern voor het personeel, maar uiteraard ook in het contact met de klant of afnemer! Klantgericht ondernemen!

Vanaf 1995 heb ik, samen met een compagnon, ons bedrijf PEC laten groeien tot een zeer gerenommeerd Catering & Event bedrijf met mooie projecten in de Randstad (Rotterdam, Amsterdam, Utrecht en Den Haag). Sinds 2009 de gehele leiding en eigendom overgenomen en verder doorgegroeid. In 2011 een tweede bedrijf, een Beheer & Exploitatie BV op het gebied van vastgoed en facility. Wij zijn preferred supplier van de Gemeente Rotterdam geworden waarbij het thema duurzaam het belangrijkste selectiecriterium was, transitieplannen uitgebracht en uitgevoerd, zoals bij Pompgebouw de Esch en de Rotterdamse Citrusveiling.

Na ruim 20 jaar tijd voor wat nieuws en de wens en behoefte om mijn kennis en ervaring breder in te zetten. Een collega-bedrijf zet voort wat ik heb op gebouwd met PEC en ben ik inzetbaar als interim Projectmanager met als specialisme Vastgoed & Facility, met een vleugje hospitality.

Tijd om mijn kennis en ervaring in te zetten voor uw project!